Jak vybrat správný reklamní předmět?

 

Reklamní předměty. Většina společností je kupuje pro klienty a návštěvníky akcí.

 

A reklama přes reklamní předměty funguje. Ve srovnání s ostatní reklamou v přepočtu na cenu za zásah vítězí. Například podle Advertising Specialties Impressions Study

je u reklamního trička cena za zásah 0,12 Kč, ale u televizního spotu v prime time 4,56 Kč

 

Ovšem ne všechny reklamní předměty jsou stejné. Některé fungují, jiné ne.

Jak vybrat reklamní předměty tak, aby byly úspěšné u klientů?

 

Čeho chceme dosáhnout?

Jaký je náš cíl, jak budeme reklamní předměty distribuovat? Jak zapadá vybraný reklamní předmět do naší marketingové strategie? Jak budeme měřit úspěšnost?

Bez jasného plánu a porozumění, jak zapojit reklamní předmět do vašeho marketingu, riskujete plýtváním marketingového rozpočtu.

 

Připravte reklamní předměty na míru svým klientům

Nevybírejte reklamní předměty podle toho, co se líbí vám. Zajistěte, aby splnili účel u vašich klientů. Můžete připravit jiné reklamní dárky pro své stávající a pro potenciální klienty s různým reklamním sdělením

 

Nespadněte do rutiny

Některé společnosti objednávají každý rok pořád stejné reklamní dárky. Přehodnoťte svou strategii. Svěží a inovátorský přístup určitě upevní vaši vazbu s klienty. Můžete si vybírat i z technologických novinek jako např. power banky

 

Zaměření

Nerozdávejte reklamní dárky na potkání, i když odpovídá vaší cílové skupině. Například rozdávání dárků každému, kdo mine váš prodejní stánek na výstavě, snižuje jeho hodnotu.

 

Darujte a získejte

Zajistěte, abyste za darované reklamní předměty něco získali, například kontaktní údaje. U stávajících klientů je už znáte, ale pokud chcete získat nové klienty, tak dávání bez získávání je plýtvání.

 

Najděte něco užitečného

Vyberte reklamní předmět, který bude váš klient často využívat po dlouhou dobu.

Tato studie ukázala, že reklamní předmět může posílit vaši značku o 69 % a o 84 % zlepšit pozitivní vnímaní značky. Hlavně díky opakované expozici vašeho loga.

 

Připravte výzvu k akci

Reklamní předmět může být užitečný, darovaný správnému člověku a zapadat do vaší marketingové strategie, ale nemusí fungovat, protože neobsahuje výzvu k akci.

Vždy doplňte reklamní předmět o kontaktní informace jako telefon nebo web stránky tam, kde to dává smysl.

 

Kvalita rozhoduje

Reklamní předmět je vaše vizitka. Darovat klientovi nekvalitní a neužitečný dárek je horší než nedat vůbec nic.

Vyberte si z našeho sortimentu kvalitních reklamních předmětů

 

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás na tel.: 605 205 741 nebo nám napište na danter@danter.cz